i have to be the one who leaves.

johan har lämnat mej.
han åkte tillbaka till singapore och lägenheten har aldrig varit så tom.
helt sjukt hur mycket jag saknar de där galna killen.
varje gång jag går in genom dörren och han inte ligger i sängen med sin dator känns det i hela mej. jag klarar inte av att bli lämnad.

men tur att jag har mina fina vänner här så.  igår tog de ut mej på en rolig kväll mitt i mitt deppande och det var fint.

idag har jag castings men börjar inte fören om 1h.

så därför vill jag ta tillfället i akt och säga grattis till mina älskade föräldrar som varit gifta i  20 år idag.

och nej jag har ingen charmigare bild och nej jag vet ine varför jag inte har det.
men det är mamma och pappa i allafall och lite morfar med.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

grattis till malin och tomas!

tråkigt att behöva bo själv :/ men bra att du har vänner som tar hand om dig!

hoppas du mår bra. <3

2009-08-19 @ 13:17:20
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0