jobb jobb.

OMFG!
igår var jag philippa och ulf inne på don quijote i typ 3h. ni vet den 24/7 öppna affären som har allt, och då menar jag ALLT man någonsin kan tänka sej. vi slogs med vibrerande massagesaker och även saker som bara eh.. ja vibrerade. men det jag skulle komma till var att jag där hittade de godaste chips jag någonsin smakat. pringles har gjort dem och smaken är jalapenos! förstår ni min lycka. jag älskar jalapenos! mums.

idag jobbade jag för ginza igen. de spökade ut mej till någon slags 80-tals brutta with so sense of fashion. hmm..
efter det åkte jag hem och köpte någon slags pasta i tomatsoppa (ja typ cop-a-soup och cheese bread som är himla gott. sen traskade jag iväg till agenturen på utsatt tid 16.30 kommer dit och väntar i typ 20 min sen ringer tatsura och säger att jag ska komma tillbaka vid 6. hm.. gick till starbucks och köpte en chailatte och läste lite ur confessions of a shopoholic eller vad den nu heter som jag nödinhandlade här eftersom jag läst ut alla mina svenska böcker. när jag är påväg ner till agenturen så ringer juji och säger att jag ska komma tillbaka vid kvart över. damp! kommer dit kvart över och får ändå vänta en kvart. sen var jag irriterad haha. men det gick över fort när jag fick veta att jag bara hade 2 castings och de var i samma byggnad ocg båda gillade mej :)

efter det åkte jag till agenturen och hämtade mina jobbdetaljer för imon sen middag med philippa på våran favorit shushi restaurang.
efter det gick vi till arkaden som vanligt och dansade av oss på dansmattan haha. det är våran enda träning.

nu är jag hemma och inser att min kartbok är på rymmen och jag behöver den för att hitta till mitt jobb imon. ag googlade adressen men den finns inte på google maps. men jag skrev ner den och hoppas på att folk på gatan kan hjälpa mej.

jag har hittat roligaste vloggaren på youtube. kolla in han här jag är helt besatt. sen finns det en till som är kul men kan bli lite jobbig efter ett tag, han finns här.


slutar aldrig förvånas av skyltarna här.

nu ska jag äta upp mina chips och sova

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0