låt mej ha ont.

nu harjag precis kommit hem från mitt jobb för uni qlo. såå lätt och snabbt, jobbade i bara 3h. mår lite bättre nu men det beror nog på alla panadoler jag tryckte i mej för att kommer ur sängen. är extremt trött eftersom johan och karolina envisas med att väcka mej varje morgon vid 5. tror  jag har fått någon form av influensa. igår kunde jag knappt röra mej för jag hade så ont i kroppen och frös så mycket och idag har jag mått extremt illa och varit nära att spy hela morgonen. ringde precis agenturen och jag har castings om 1h, great liksom. men jag kan ju sova efter det. ganska skönt att johan går ut varje kväll för då kan jag sova ostört.

jag vill mest åka hem till sverige nu om jag ska vara ärlig, vill vara sjuk hemma i soffan där jag förstår vad jag tar för mediciner och kan gå till doktorn. iochförsej tror jag inte att det är allvarligt eftersom jag faktiskt klarade av att jobba idag men jag vill liksom 'vara ett barn igen' och bli omhändertagen av mamma, inte av johan.

men men jag går och lägger mej tidigt ikväll så mår jag säkert bättre imon, johan har som sagt sömntabletter så det ska nog inte bli några problem, behöver nog mest sova in några timmar.

btw, idag på uni qlo så jobbade jag tillsammans med celine och vi pratade om hur det var på reklaminspelningen. hon sa att 3 av hennes kompisar hade fått feber, 2 av mina kompisar blev matförgiftade och alla måde extremt dåligt, många grät av utmattning och sov där man satt. så cdet vi kom fram till var att vi helt enkelt måste sova typ 24hrs i sträck för att sova igen detta. tror det har bidragit lite till att jag blev sjuk, för får man inte dåligare immunförsvar när man fått för lite sömn?


en extremt trött mej efter andra dagen på uni qlo inspelningen tillsammans med ulf och sophie.

nej nu ska jag hoppa lite på johan och karolina innan jag går till agenturen.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mitt lilla lilla goa barn, vill oxå att du ska vara hemma så jag kan ta hand om dig. Men du är en stark tjej som klarar sig bra här i livet, och jag finns alltid här för dig. Stor kram till dig från mig. Mamma

2009-08-07 @ 08:34:12
Postat av: mamma

Lilla söta hjärtegullet.... önskar jag kunde ta bussen och komma till dig!! Du är en stor kicka nu men jag finns alltid här för dig:-) Puss och kram och krya på dig. mamma

2009-08-07 @ 10:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0