old people burning old people burning put ur hands up

nu har det inte varit så mycket bloggande på ett tag igen, men tröttheten tog ut sin rätt.
varning för långt inlägg.

dagen efter att jag inte kunde sova så jobbade jag. klarade mej igenom jobbet och när jag kom hem runt 5 total deckade jag på min säng och sov till klockan 6 morgonen efter då mitt nästa jobb började. det var skönt att sova ut och dagen efter var jag inte alls trött.

gjorde först ett jobb för figaro igen, 2 bilder där jag skulle hoppa och blåsa blubblor, det var jätte sött och de älskade bilderna så det var ju bra. efter det jobbet gick jag tillbaka till agenturen och så körde de mej till nästa jobb som var i bvlgari tower i ginza. det var ett jobb för brudklänningar blandat med bvlgari assesoarer. hade en tiara som var så dyr att de inte ens vågade ta i den utan bommulshandskar haha. på en bild hade jag bvlgari choklad efteråt fick jag äta den, ochja det var bland den godaste chokladen ever. gjord av bvlgarit choklad expert med äkta guldblad på toppen mums!

efter det tog jag metron tillbaka till roppongi och agenturen. hade 2 castings sen hem och sova.

nu har jag läst ut alla böcker jag hade med mej. har läst en triologi av nora roberts. nyckeln till sanning nyckels till mod och nyckeln till ljuset. brukar ine gilla si-fi böcker men dessa var bra. förutom att de var väldigt förutsägbara. som att de tre huvudpersonerna var flickor och plötsligt var där tre killar och ja de fick ju varsin förståss haha. men ändå, bra läsning.

idag har jag varit på en casting och har några till men jag har break nu till klockan 4. 
har inte träffat varken philippa eller rachel på 2 dagar, börjar sakna dem. sen är Eva helene här, en dansk modell jag kännt i flera år nu, men vi har inte hunnit träffas. tråkigt.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0