sum of the nights.

har varit två ganska galna nätter.
ledig hela helgen och det är philippas sista dagar nu. hon åker på tisdag.
i förrgår var det agentur fest på en klubb som hade nyöppning. ganska söt faktiskt.
vi fick med oss rachel också och vi hade himla kul.

jag rachel philippa och charlbi.

kul ja, ända tills några modeller fick för sej att vi skulle åka på fashion tv's fest. där var det otroligt tråkigt så vi GICK tillbaka till roppongi och åt mcdonalds sen blev jag trött och bangade. gick hem och sov.

dagen efter åkte jag och philippa och shoppade i omote-sando.
köpte massor med kläder på forever 21 haha. vi var så excited att vi nästan grät haha.

efter det köpte vi peruker på don quijote och gick för att träffa rachel och marina, sen  hamnade vi på lex.

sen hamnade vi på feria och jag blandade egna drinkar.
eller rättare sagt jag pekade på massa flaskor och bartendern hälde i det och jag mixade. det var blandannat öl absolut samboca champagne tequila och ja allt möjligt och någon alkohol med 96%. självklart smakade det sjukt äckligt, men kul var det.


sen gick jag in i fontänen och satte mej på ett silvrigt rådjur

självklart trillade philippa i vattnet och blev dygnsur men det var kul det med.


det var helt enkelt en sjukt bra kväll.

rachel har äntligen gett mej bilderna på mej och chihuahua vaplen som jag blev kär i. sötast i världen.

jag var så kär i den hunden och vägrade lämna tillbaka den. var så nära att köpa den.
men skulle inte hinna ge den alla vaccinationer innan jag åker hem.

nu ska jag kolla på skins.
philippa intruducerade mej för det och jag är helt fast redan haha.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

åååh ser ut att ha haft skitkul ;D och vilken söt hundvalp my god! blev också helt kär nu ><

2009-08-30 @ 20:33:13
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: nadine

sööööt tisse! hihi. och skins är nog den bästa serien någonsin. jag ÄLSKAR den :D pusshjärtat<3

2009-09-02 @ 09:49:34
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0