ciao bella.

Okej nu har jag inte skrivit på tre dagar men det kan inte hjälpas för jo, vad har jag gjort?

jag började med att åka till milano tidigt på morgonen. kom dit och åkte direkt till studion för att jobba för brittiska elle.
det gick bra, helt underbart team.
sen så åkte jag till hotellet jag skulle bo på, okej alltså det var 5 stjärningt visst, men så bra var det inte. har bott på 3 stjärnigt som var finare eller så. men fint var det ju.
dagen efter jobbade jag med samma team och samma tidning för vi skulle ta 5 till bilder på en annan lokation, på en stor herrgård. sjuukt fint var det. och bliderna blev ursnygga.

sen sov jag en natt till på hotellet och sen tog jag flyget tidigt till madrid och jobbade där hela dagen och sen åkte jag till flygplatsen och tog sena flyget till barcelona igen. kom hem till lägenheten vid 1 och kom ine i säng fören nästan 2 eftersom jag var tvungen att duscha och så. sen var det bara till att gå upp vid 7 igen och åka och jobba. idag var det en kampanj för diktons, designer från barcelona. fiiiiiint team! samma fotograf som jag fotade med första dagen jag kom hit.

och nu sitter jag på min säng i lägenheten och fick reda på att jag ska upp vid 6 imon för att jobba igen och sen direkt till flygplatsen och åka till STOCKHOLM :D det är ju modelvecka och det kan man inte missa känner jag.

högt tempo så att säga, men jag gillar det. bättre än att sitta hemma och dö av uttråkighet.

hon som jag bor hos kom nyss in och sa att jag måste packa ner allt även att jag bara ska vara borta i 4 dagar för hon vill städa rummet, så jag kommer tyvärr ine i säng än, hur mycket jag än vill.

nej nu ska jag dricka upp mitt te, ta en godnatt cigg, packa och gå och lägga mej.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: martina

ooh gud, vilka härliga ställen du får åka till, fan va kul. Är fett avis. höhö.

2009-01-24 @ 21:52:48
Postat av: adam

men hallå+?? kommer du hem whahwawawaaa???

2009-01-25 @ 12:43:49
URL: http://cranky.blogg.se/
Postat av: anonym

kan du inte lägga upp bilder på dig från elle galan och om du har från dem du tagit nu senast! :)

2009-01-25 @ 19:40:18
Postat av: carin wester

Hej!

du råkade inte gå för carin wester på modeveckan i sthlm? om inte så är det någon som är sjuk lik dig som finns på elin klings blogg. kul grej

/

2009-01-27 @ 15:58:38
Postat av: Anonym

gallery?uuid=4b8cd2d6-fd46-4d07-ae50-2c8428164939&groupId=316703&t=1233140879743" rel="nofollow">http://kanal5.se/image/imagegallery?uuid=4b8cd2d6-fd46-4d07-ae50-2c8428164939&groupId=316703&t=1233140879743



Bilden på dig.

2009-01-30 @ 09:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0