Love doesnt last.

Bilen hämtade mej vid kvart i 9 och vi körde till studion igen, studio uno för att vara exakt.
samma plåtning som igår och det var kul, enkla rena bilder och ett super team.
modellen jag jobbade tillsammans med var också otroligt trevlig, polsk var hon jag gillar polacker.



jag hade blommor i ansiktet och allt var liksom fint.
sen kom jag hem..

i miss the time, when it was you and me. i miss your hand in mine.
i miss the feeling inside, give me back my feeling
- I wanna feel again.
why cant i fall in love.. again?



imorgon ska jag till agenturen, det blir fint.
nu ska jag duscha och gå och lägga mej.
klockan är halv 8. ovanligt.


x emma k.

Kommentarer
Postat av: emmaa

jag saknar dig massor._.

2009-01-19 @ 00:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0