bitch im the bomb like tick tick

Igår fyllde min söta mamma 40 år
och idag fyller min söta farmor 70 år
tänka sej att jag missade båda :(

min mamma, har tyvärr ingen bild på farmor.

idag hade jag 4 castings, sen åkte jag till agenturen och pratade om new york och mitt hår, hon sa att ny antagigen blir i mitten av juli och att jag inte får klippa av mej håret men att jag måste fixa rötterna. så det får jag väl göra då. :)

klockan 7 ringer sophie, finally. så klockan 8 tog jag metron till henne och vi tog en öl på ett cafe vid hennes hotell. och nu är jag hemma igen och ska sova, jobbar imon nämligen.

nej nu är det te och cigg dags sen soooooova.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Nina

grattis till dom! :)

2009-06-10 @ 12:34:05
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Kaisa

hälsa malin och din farmor jättemycket!

haha alla fyller jämnt nu tydligen, mamma fyllde 50 förra veckan x)

2009-06-10 @ 13:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0