congratz yoan.

igår fick jag alltså med mej ett helt gäng svenskar till cab där vi åt middag med yoan. sen blev det fest och det var dans dans dans. fin kväll men jag glömde kameran hemma.
drog hem tidigt dock för idag hade jag castings..
yoan fyllde år vid midnatt och då ställde sej alla svenskar upp och sjöng ja må han leva på svenska och sen sprutade jag och john konfetti på honom, sån där kladdig som är i sprayflaskor. fiiint.

imon jobbar jag för soon magazine och på söndag jobbar jag med igor, nienke bor hos honom så det blir kul att väcka henne haha.
imon är yoans födelsedags fest men det kan jag inte gå på då eftersom jag jobbar på söndag men jag går nog dit och säger hej i allafall.

nu ska jag sova faktiskt är tröttast i världen.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0