fin dag i paris.

igår var en fin kväll, 2 årsjubeleum på neo och massor med godis! fint fint.

idag var en fin dag.
vaknade och gick ner en våning till PI höh vårat fina smeknamn på modellerna under oss. för de har balkong. satt där med ester tilda och emsela och pratade. sen gick vi till donken och köte lunch och satte oss på hotell taket, sjukt fint och en otrolig utsikt, så synd att jag inte har min kamera... efter det fick vi sms av yoan som ville att vi skulle komma till louvre parken så vi åkte dit då var det ett jätte stort tivoli där, åt sockervadd, åkte flummride och radio styrda bilar, så fint. nu är jag hemma, imon har jag en casting och efter det åker jag till barcelona, tillbaka i paris på onsdag.
tilda åker till berlin tidigt imon för visningar så då blir ester ensam här, men jag är snart tillbaka. hela vårat svenska  crew är splittrat för tillfället.

nej nu ska jag sluta störa tjejerna som försöker sova.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0