Lanvin looks.

blev inget inlägg igår inser jag nu, men han som jag bor hos visade mej att han hade typ 100 filmer och teveserier på sit nätverk så jag fastnade framför gossipgirl haha.

igår så gjorde jag inte så mycket tror jag. hade någon casting och var på agenturen lite.
inget spec lixx.

idag så gjorde jag looks för lanvin. alltid lika hysteriskt när man ska jobba med så stora designers. agenturen ringde mej 1000 gånger för att vara säkra på att jag var där i tid och sen fick jag vänta på Alber Elbaz ändå.
för er som int evet så är det han som designar för lanvin, som även jobbar ihop med svenska acne fick jag veta idag. det var ju kul för dem.

och sen kan jag ju berätta vad looks är också.
det är när man provar designerns nya kreaktioner samtidigt som de syr in ändrar klipper av lägger till och så vidare. väldigt påfrästande eftersom man står upp hela tiden helt stila medan de fixar. många tjejer svimmar och de var hela tiden oroliga för att jag skulle göra det med. men jag tror inte jag kan eller haha, jag har aldrig gjort det iallfall :)

imon jobbar jag för en tidning från hong kong med jessie craig. och imon kommer sophie hit och förhoppningsvis wayne med, han sa söndag eller måndag MEN han kommer aldrig när han säger att han ska så han kommer nog nästa veckan någon gång haha.

nu ska jag kolla på lite mer gossip girl.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0