studenten

Igår jobbade jag från 9 till 10.30. sjukt lång dag. men det var kul och det gick bra.
gjorde som sagt lookbook för lanvin. idag jobbade jag för dem igen, började klockan 9 och slutade halv 9, så inte lika farligt. och idag jobbade jag tillsammans med elsa syllvan, svenskarna lixx haha.

igår efter jobbet gick jag direkt till cab för att äta middag med the crew, tvingade även dit rachel för henne ville jag träffa :) sen hem och somnade direkt.

nu ska jag snart åka till BC, wayne är i paris, jag är tjurig på honom, men jag kommer även ha rachel och sophie där så det blir nog bra ändå.

sen vill jag bara säga grattis till alla mina vänner som tar studenten idag, vilket jag med skulle gjort om jag stannat kvar i skolan haha. fy fan va ni är bra.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0