rue du mail.

idag hade jag två castings. fick callback på rue du mail, vilket chocade mej för det verkade som om de inte gillade mej alls när jag var där sist. men nu när jag kom dit så sa de att de försökte boka mej.... knepigt men kul :)

sen har jag och ester tvättat och städat lite i väran äckliga lägenhet. sen kom frida och vi åt pasta och spelade ssx3. sen kom tilda och siri och vi åt mer pasta och kollade på sex and te city. nu ska jag sova för jag ska upp vid halv 8, börjar jobba vid 10 och mitt jobb är på andra sidan paris, sååå irriterande.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vem är han adam du skriver om rätt ofta. Är han med modell? =)

2009-06-24 @ 13:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0