underbar dag.

Idag har varit en sån underbar dag.
började med att åka och träffa Rachel för lunch efter det gick vi och köpte körsbär och sen gick vi runt i montmartre en stund. sen smsade jean mej och ville att jag skulle komma hem till honom så rachel gick hem och jag tog metron till jean. där var även paul Anja och två braziljanare. jag och anja träffades i london och har ine setts sen dess så det var otroligt kul att ses igen så vi satt i solstolar och tog igen missad tid medan de andra spelade fotboll. sen gick vi till en park som heter någting luxenburg. världens mest underbara park, det var där jag spelade in filmen och fotograferade för danska elle för en vecka sen. vi åt körsbär matade ankor och hade det bara allmänt fint. vädret var underbart och jag var lycklig, inte minsta ångest på hela dagen.

helt enkelt en underbar dag i paris.




x emma k.

Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Va sööt bild :) Pusss&kraaam

2009-07-01 @ 12:22:39
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0