hello kitty.

Igår gick jag som sagt ut.
mötte rachel vid george V station och så promenerade vi runt champs i 1h innan vi gick till BC där vi träffade rested av folket. det var hello kitty tema och jag var lycklig med min redbull.
sen kom wayne och ty dit och var segast i världen. så jag rachel yoan flo och matthieu gick och tittade på soluppgången vid eiffeltornet och spenderade resten av natten där. jag och yoan kom fram till att det var första gången vi sågs i dagsljus så vi var glada. sen tog jag metron hem och sov.
det kommer såklart lite bilder på det haha.



ja det var bubblor och hello kitty överallt och jag var lycklig. förutom att min hello kitty ring gick sönder.

nu tänkte jag.. nej förlåt jag kan inte tänka eftersom allt som fyller mitt huvud är hur mycket jag vill ha mc donalds just nu.. så ja, rachel är med på det så det blir det nog.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0