barcelona baby.

vaknade runt 12 och gick till min casting, efter det åkte jag till IMG och pratade lite. har fått min biljett till tokyo, åker den 21 juli och ska vara där i 45 dagar. den 16 juli kan jag få komma hem. sådet gör jag antagligen då :)
sen efter tokyo åker jag tillbaka till paris och sen till new york. haha det bara flyttas hela tiden men jag jobbar så bra i paris just nu.

det är så varmt att jag blir galen. vaknar hela tiden på nätterna och måste dricka vatten och när jag gick ut idag tackade jag gud för att jag hade tagit med mej en flaksa vatten som ioförsej tog slut innan jag hann till img haha. och då har jag altså  bara på mej korta jeans shorts och en t-shirt. VÄRMEBÖLJA. men jag gillar det. jag älskar värme.

nu ska jag alltså åka till barcelona om typ någon timma. massa krångel med min biljett för jag fattar inte. men det ska nog lösa sej. JUST DET! måste komma ihåg passet med, undrar vart jag har lagt det. hittar ingenting i väran lägenhet. det är saker överallt. idag bestämde jag mej (efter att jag såg security på balkongen under oss kolla på deras soppsäckar) att ta ner iallfall tre av våra säckar som ligger i köket så det gjorde jag och kände mej duktig. nu är det bara 4 kvar...

jag vill hitta min kamera..

x emma k.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

jag är i shanghai när du är i tokyo. vadå panik över att vara typ på samma sida jordklotet, långt hemifrån, men ändå inte på samma ställe. blö vad jag saknar dig <3

2009-06-29 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0