wannadies.

igår gick jag ut med rachel yoan florian och hugues. rachel ditchade tidigt och jag stannade med killarna, det var fint. sen sov jag hon hugues,,,,
¨
idag hade jag två castings, en av dem var på agenturen. då sprang malika på mej och sa att jag MÅSTE klippa av mej håret! jag blev så glad. äntligen får jag bli korthårig sååå glad!

efter castingarna så ´köpte jag ester och tilda snacks rött vin och champagne och åkte till eifeltornet. där fick man inte dricka alkohol så vi drog till en annan park vid trocadero, sjukt fint. wayne kom dit och det var som förr det var fint. sen kom yoan och megan med och vi satt där tills nu. för nu sitter jag i min säng med en kopp te och en ciggie, ska sova tänkte jag ska upp och jobba imon. är bokad för lanvin igen, exciting!!

lyssnar på the wannadies och längtar hem..

btw, folk undrar vem adam är som jag skriver om hela tiden. han är adam helt enkelt haha. nej men han är en av mina bäästa kompisar som jag älskar högt!
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen hultsfred iår?

2009-06-24 @ 23:36:32
Postat av: Kaisa

åh, wannadies. alltså Emma du borde försöka få komma hem någon dag och i alla fall säga hej. vi här hemma saknar dig <3

2009-06-25 @ 08:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0