what will u do when theres no one left to screw.

jag var bara med i finalen på project. jag vet inte när den kommer visas i sverige men jag antar att det är den som visas nu. så bänka er framför teven när finalen är ;D

idag har jag haft 2 castings, för jag har världens bästa bokare som avbokade allt annat för mej idag eftersom jag inte har sovit något på flera dagar och jag jobbar imon igen, då är det för biba magazine med ett japanskt team.
sen har jag varit på agenturen och lämnat min bok så de kan uppdatera den lite och så har jag varit på les halles och laddat på min mobil och köpt örhängen och en t-shirt från den där aids kampanjen, köpte den som yelle har designat, loves her.

vädret här är underbart, idag har jag bara haft på mej korta jeans shorts ett linne och en kofta och bara frusit när jag satt iskuggan med en vanlij frappucino utanför starbucks.

nu ska jag sova, för jag orkar inte hålla upp ögonen mer.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0