last day in tokyo.

så here we r.

sista dagen i tokyo.
började med att jag vaknade sjukt tidigt och somnade om några gånger. kunde inte alls sova kändes som om jag glömde något och att jag skulle upp och jobba.
städade min lägenhet och gick sedan till agenturen. hämtade mina bilder gick sen hem igen och folket från lägenheten-saken kom och granskade att jag inte hade tagit sönder något och eftersom jag inte gjort det fick jag tillbaka min deposit.

sen gick jag till agenturen igen och hämtade min lön och sa hejdå till alla.

efter det tog jag metron till omotesando och gick vilse tog metron igen och hittade rätt. tänkte shoppa lite men fick genast en bild i huvudet av min resväska som knappt går att stänga så jag köpte bara en halsduk och en mössa på HM hahaha. ja jag vet lite klyshigt men HM här har faktiskt mycket bättre utbud än sverige så HA där fick ni.

nu är jag hemma igen och klockan är redan 8 på kvällen. ska ut snart men känner inte alls för att träffa människor vill egentligen bara sitta hemma för mej själv tills jag ska ta bussen men jag har lovat att gå ut så det får bli så.... tror jag.

jag har lite panik, som vanligt, över själva komma-till-flygplatse-i-tid-och-check-in-och-security-grejen för jag tror alltid att jag ska komma för sent (har missat några plan i mitt liv) att min väska ska väga för mycket, och att mina grejer ska blie genomsökta av security. jag vill inte ha massa folk rotandes bland mina saker. eftersom jag har en mini resväska på hjul som handbagage är detta väldigt möjligt. men det brukar gå bra, men jag kan ändå inte slappna av fören jag sitter i bilen påväg hem i göteborg.
jag är väldigt excited över att åka hem dock:)

nej nu ska jag försöka få i lite mer kläder i min resväska sen ska jag byta om eller något kul.

vi ses hemma i jönköping.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0