sweden.

ehm ja jag är hemma och jag lever.
hade lite strul med planet hem men tillslut kom jag hem och allt är bra.
var hemma i cirka en halvtimme sen kom matilda och hämtade mej och vi åkte och hälsade på anton på hans bibelskola, efter det åkte vi till jonny i köttgrytan eller något med grytan i allfall. fastnade där till klockan var 2 på natten sen tog vi bilden hem igen, var hemma 6 på morgonen, då hade vi druckit 3 redbull var och jag kunde inte alls sova. sprang runt och letade pocketböcker som jag inte läst, sen somnade jag runt 7 iallfall. gick upp klockan 11 och hade extremt mycket energi. fick tag på adam efter många om och men åkte in för att träffa honom. drack lite rödvin och pratade tills mitt jetlag tog över och jag somnade i hans säng.
dagen efter gick vi upp tidigt och tog en frukost på bernards innan adam började jobbet och jag gick runt på stan, träffade nadine och hon hjälpte mej shoppa. många saker. men jag behövde allt tyckte jag. skor, jeans, väska, 2 tröjor, massa smycken, underkläder, smink, parym ja u name it. efter det åkte jag hem. började städa på mitt rum, fick panik på all skit och satte mej vid tvn, åt middag med familjen och sen tog mitt jetlag över igen och jag somnade. vaknade 8, av mej själv, i morse och samma som igår, massor med energi. vet inte vart den kommer ifrån.
så nu har jag fortsatt städa lite på mitt rum men jag blir galen av tristress, jag vill göra något.

på fredag blir det göteborg. träffa Åsa :) första gången på typ 8 år kanske.
åsa och jag är barndomskompisar, finns bilder på oss tillsammans från när vi är under 1 år. så det ska bli kul.
sen är det håkan på kvällen.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

kul att träffa Åsa! :)

hoppas Håkan blir bra. ta hand om dig :* <3

2009-09-16 @ 12:31:15
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0