uni qloooo

har fått en länk till uni qlo reklam filmen jag var med i.
fattade inte först vem som var jag, men sen kom jag på att jag hade ju luva på mej.
jag är längst fram efter philippa som har en röd jacka och röd hatt på sej. den som hittar mej får en puss. höh
här är länken i allafall.
jessica stam har bland den konstigaste gången här, men vad har jag att säga till om hur en top modell går?

igår jobbade jag, gjorde lookbook/kampanj för en trevlig snubbe som heter taro horiuchi, det gick bra men tog hela dagen haha.
idag jobbade jag för high fashion magazine, det gick med bra, det var smycken som gällde så ganska stela bilder.
imon jobbar jag igen, vet inte för vad fören jag har varit på agenturen men det blir mitt sista jobb i japan!
hem på lördag!!!

jag är så trött, metalt kroppsligt andligt själsligt fysiskt psykiskt, ja jag tror ni fattar, hela jag skriver efter vila men ändå när jag kommer framför kameran presterar jag, det är som om all trötthet är borta. varje jobb jag är på så är de helt chockade över hur tålmodig jag är. det är ganska bra tycker jag. men sen när jag kommer hem dekcar jag dock haha.

nu ska jag packa lite, sen kolla på en film innan jag vandrar bort till agenturen.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: Emelie

du är skyldig mig en puss XD

2009-09-09 @ 11:26:18
URL: http://princesseva.blogg.se/
Postat av: mamma

mig med:-)

2009-09-10 @ 09:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0