work work.

jag vet jag vet. men det är inte mitt fel.
jag har faktiskt jobbat och slitit som, jag vet ine vad.
philippas sista natt var jag ju faktiskt tvungen att umgås med henne, så det blev runt 4h sömn eftersom jag som vanligt hade en galet tidig call time. hade 2 jobb och kom hem runt 9 tiden, dagen efter började jag runt 8 tror jag och var hemma igen vid 10 eftersom jag hade 2 jobb den dagen med. sov 4h sen upp vid 5 för nästa jobb, efter dessa dagar ställde sej min kropp in på lite sömn så när eva ringde vid  tiden så hade jag självklart lust att ta en öl med henne och hennes två danska små pojkar. när jag kom hem var jag jätte pigg och somnade inte fören 3. call time idag var 9.30
så ni borde förstå varför jag inte har bloggat.

som sagt kom jag precis hem från mitt jobb. har även betalat hyran så jag är ganska duktig. jobbet idag, och lika så igår, var katalog jobb. helt nytt och främmande för mej. jag är inte den leende personen. så jag har helt enkelt hoppat omkring i kläder och sett ut som om jag tycker allt är helt underbart. och le jätte stort hela tiden. jag är lite rätt för hur dessa bilder kommer se ut.

MEN jag fick en självkännslaboost när en modell som obviously var en van katalog modell inte fick lika mycket cred som jag wohoooo.

nu skypar jag med johan och agenturen ringde precis, casting om 30 min yay....

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0