chinese.

igår hade jag 2 castings sen åkte jag hem och sov middag.
tilda och zsofia kom hem efter ett tag då var jag på ett väldigt konstigt humör.
skrattade åt allt osv.
så jag och tilda flörtade lite med grannen på andra sidan vägen. hans flickvän gillade inte iden så hon drog för gardinen. då ringde vi efter kina mat och ballade ur totalt när han ringde på dörren. men gott var det iallafall.
sen på kvällen bestämde jag mej för att gå ut eftersom jag inte har några castings idag.så ellington hämtade upp mej och vi åkte till isaiahs place och åt lite först sen till ten june. det var ganska kul, har haft roligare så att säga men träffade en jätte trevlig tjej som inte var modell för en gångs skull, som man faktiskt kunde prata med. sen åkte jag och carrie med hem till ellington och skulle äta mat. men jag somnade av utmattning redan innan maten han komma. jag är inte van vid att gå ut längre haha.
fick damp på hur länge de två sov så jag gick hem på morgonen. nu har jag duschat och ätit och tänkte träffa karoline för en fika.
tänkte lägga upp en bild här på min fina kinesmat låda, för jag är super exalterad över denna vita låda. har velat få hem mat i en sån hur länge som helst. och sen bara kommer den :D weeeeee. men det går inte för min dator är dum.
men jag är glad ändå.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0