partypooper.

tänkte att jag skulle börja vara lite mer seriös här igen.
jag menar jag är i new york där händer det alltid saker.
som igår, sitter hemma i soffan och segar, så helt plötsligt är ellington nere på gatan, han ville att jag skulle hänga med på middag. då gjorde jag det. träffade hannah. kul tjej. efter det ville de ut, men jag tröttnade ganska fort. jag har festat så det räcker för resten av livet redan. så nu är jag en party pooper haha. åkte alltså hem efter någon timma.
nu sitter jag och äter frukost i min ensamhet. bagels med cream cheese och tomat! och en kopp te på det.
ska snart till agenturen och hälsa på lite. efter det en casting och sen hem och städa tänkte jag. jag och tilda är som grisar. känns som om vi inte gör annat än att städa och ändå ser det lika äckligt ut haha.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0