new york.

nu är väskan packad igen.
om några timmar kommer farmor och hämtar mej för att åka till göteborg och flygplatsen.
new york är destinationen. ska bo med zsofia så det blir väldigt bra.
jag borde sova men jag vill bara läsa i min bok. dumma bok för att vara så bra.
läser sista delen av stig larsson triologin; luftslottet som sprängdes. ja jag är lite efter med att läsa denna serien men jag har liksom aldrig trott att den var bra. vilket den absolut är!!
ahja, vi hörs när jag har kommit till lägenheten i new york
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

hoppas att resan går bra.

jag saknar dig redan. <3

2010-01-25 @ 06:54:15
Postat av: Loppan

Ohh New York !!!

2010-01-25 @ 21:48:02
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0