NYC

ja, nu är jag i new york.
först när vi kom hit så skulle jag få min nyckel skickad till carinas hotell, men delivery killen skickade fel paket så klockan 11 alltså 5 på morgonen för mej så fick jag nyckeln och kunde åka hem och sova!!!
dagen efter träffades jag carina hennes dotter malena och tilda för frukost innan vi gick till agenturen. efter det hade tilda lite castings så vi gick på dem och shoppade lite. köpte 3 par calvin klein trosor för 27 dollar! ibland är usa faktiskt bra haha.
på kvällen lyckades isaiah och ellington spåra mej på något sätt och tvingade med mej på middag. det var faktiskt ganska fint. har ju inte träffat ellington på 2 år. isaiah träffade jag dock för 1 år sen i paris.
efter det hem och sova. men det är helt omöjligt att sova längre än 8. vaknar varje halvtimma från klockan 6 och tycker att det är dags att gå upp. jätte jobbigt jetlag!
nu sitte rjag och tilda och äter frukost. banilla yoghurt med kellogs. yoghurten är snor gul, det är banan/vanilj okej god god god.
snyggast i new york.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Loppan

Måste bara säga att jag är så sjukt avundsjuk. Vill också åka till USA !!!

2010-01-30 @ 00:19:29
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0