boring.

igår träffade jag ett helt gäng svenska för middag i paris. vi blev 8 svenskar och 1 dansk. det var fint. efter en trevlig middag tog vi oss till tuileries, men där hände det inget så vi åkte hem. the end.
sen kunde jag inte sova, somnade inte fören 3 bara för att det är så sjukt varmt. mitt rum är som en bastu och min säng är precis vid fönstret så jag kan inte ha det öppet heller. inte för att jag tror att det hade gjort någon skillnad.
idag har jag en fitting och lite castings sen vet jag inte mer. planerar in att åka till london på fredag till lördag för att fira johan. vi får se om jag kan.
alltså inget roligt som händer i mitt liv just nu. vill bara åka till new york nu, men det hinner jag inte fören jag ska till tokyo.. hoppas jag kan åka direkt efter.
så nu får ni en låt som representerar detta här
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0