I <3 pizzaman.

igår gick jag faktiskt ut eftersom jag inte har något idag.
ellington hämtade mej och austria vid 10.30 så åkte vi och åt på en restaurang och efter det tog vi oss till kiss and fly för lite champagne och dans. det var jätte fint.
jag älskar våra pizza gubbar här. (har en pizzeria i huset jämte)  jag är där hela tiden och köper pizza så när jag kommer in får jag ett enormt leende och och ett how are you? när man får pizzan får man det med ett here you go gorgeous, have a nice day. oh det gör mej så glad! de ser ut som om man gör deras dag bara genom att komma dit haha.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

det saknar jag, all sån trevlig personal.

här i Sverige är alla bara så suuura. haha.

jättefin tatuering var det! :)

saknar dig <3

2010-03-11 @ 07:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0