Andy andy andy.

idag när jag var klar med mina castings så sprang jag in i min kompis Ali så vi gick till starbucks för en iced chai. när vi är klara och står och pratar utanför så ringer min telefon, det är Andy.. här kommer samtalet.
jag - hello?
andy - so im in a shop, do you like black or grey?
jag - wait what shop?
andy - im buying you a gift, so what color?
jag -  AHHHHHH I LOVE YOU!!!! black i guess.
andy - haha okay babe i miss you see you in 3 weeks.
.
kan jag säga att jag är en lycklig kvinna eller?
han skämmer verkligen bort mej.
.
nu ska jag ta en powernap för ikväll är det en fest för lars andersson (designern jag har jobbat mycket med på sistone) och jag har fått låna en vacker klänning dagen till ära.
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0