breakfast at 510

jag har börjat blogga quite frequently på senaste tiden.
det är nog på grund av min tristess över att det aldrig kommer något nytt how i met your mother eller family guy avsnitt online. drives me crazy!!
.
just nu sitter jag och dricker te och väntar på att min grilled cheese ska bli klar. sen ska jag iväg på min casting för wella. då måste man ha gråa kläder inget smink och inga smycken. så ja så ser jag ut. se nska jag väl träffa isaiah för han tjatar, så jag lyckades få honom att lova att komma och hämta mej på min casting.
här är en bild från ellingtons födelsedag. jag var jätte förkyld och mådde inte alls bra så jag stannade bara för att säga grattis och sådär. jämte mej är min hannah som har lämnat mej för att vara i london i 4 månader. sen är det ellington en tjej jag inte känner och rachel, eller twister, eftersom alla tror att vi är tvillingar.
.
nu blev det ett onödigt långt meddelande igen. jag antar att jag inte har något att göra haha.
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0