not so dizzy

vaknade i morse och var inte så yr längre. det kändes skönt.
.
pratade precis med andy och han sa att han köpt en ny chanel väska till mej som han reser runt med tills han spriner in i mej. JAG ÄR GLAD!
.
igår så gjorde jag inte så mycket till klockan 6 då jag åkte till isaiah. han storstädade och hade lyckats muta keila till att tvätta hans badkar, och jag kan inte ens beskriva hur äckligt det är där inne. jag totalvägrade att duscha där inne hur länge som helst. men hon fick 80dollar och skrubbade på. sen gick vi på middag på abe and arthurs. vi fick bläckfiskarmar och crabcakes till förrätt och sen massa kött och kycklig och annat äckligt som jag inte kan äta. men förrätten var god.
.
nu ska jag snart iväg och jobba för heartloom. ska fota deras lookbook men börjar inte fören 3pm.
.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Corneliuskaroline

Great site! Lots of useful information!

2011-11-05 @ 11:51:13
URL: http://corneliuskaroline.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0