pissed-puss

kom precis hem från mitt jobb klockan är midnatt och jag är pissed-puss.
jobbet gick jätte bra och det var kul, det var jag och 2 till tjejer. vi fotade i en svit på the wardolf astoria. har aldrig varit inne på detta världsberömda hotell förut och det var kul att se.
vi fotad en himla massa bilder för heartloom och teamet var bra och snällt.
.
sen när jag skulle hem började eländet. gick till tunnelbanestationen på 50th and 7th och skulle ta local 1 train hem till 86th street. kommer dit och stationen har stängt av alla uptown tåg så jag får ta downtown tåget till 42nd och byta till ett uptown tåg. visst det är lätt, så jag gör det och hoppar på tåget men när jag väl är på tåget så blir jag helt inne i mitt favoritspel på in blackberry och nästa gång jag tittar upp så är jag på 96th street. så jag får gå av och ta downtown tåget. råkar sätta mej på ett express tåg och hamnar på 72nd street och får då gå och ta ett uptown tåg igen. denna gången kom jag rätt. men glad är jag inte för jag är skittrött och det är skitkallt och det blev bara skit alltihoppa. blaha!
.
men nu är jag hemma och äter min älskade mac and cheese till en kopp te. ska bara duscha och sen kolla på en film och sova, imorgon har jag en casting för wella.
arg tjej, men mitt smik var ju fint iallafall.
.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Leonie

even though i hardly understand what ur saying.. u look gorgeous in this pic my love!!!!! :) i even discovered an entry where u describe our black friday shopping spree:)!!! i insist on more entries involving me.. duh! until then i will continue reading all the stories about the fabulous life of princess puss:D!!!! love you bebee

2011-01-31 @ 19:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0