beer n burlesque

igår hände något jätteknepigt. när jag och nastya först kom hem så var det en kackerlacka upp och ner utanför våran dörr. sen en timme senare kom stasya hem och skrek, då var det en till kackerlacka upp och ner men i våran hall, sen skulle jag och nastya gå och köpa vin och då låg en till kackerlacka på samma ställe i hallen upp och ner. alla 3 levde och vi var tvugna att döda dem. och idag när vi kom hem så satt en kackerlacka på våran dörr. det är 4 kackerlackor på 2 dagar.. ÄCKLIGT!! .
.
idag så åkte jag och nastya till roppongi och f.bar. vi klädde upp oss till burlesque tjejer drack öl och åt pizza, hade faktiskt jättekul.
mycket svart och rött. kul var det.
.
nu är vi hemma igen och jag ska kolla på ett avsnitt skins och sen sova.
. x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0