ät fett och socker tills du spyr


My bitch is back, and i love it.




Idag vaknade jag vid halv 12 efter att ha en sjuk mardrömm som handlade om att mina föräldrar skulle mörda mej, lie sjukt kanske. sen åkte jag in till stan med matilda och träffade Adam, yay yay yay. vi gick till a6 och lämnade in min mobil på 3 och sen gick vi hem till adam igen och åt ihjäl oss på toast.
efter ett tag ringde matilda och undrade om vi skulle med hem så nu sitter vi i habo och har precis fikat bästa lussetissarna med vit scholad.

Carina ringde idag och jag ska inte till new york förren i mars typ, jävla låg konjuktur.
har även fått frågor om jag ska lägga upp fler modellbilder och ja, det kan jag väl, men inte nu för det orkar jag inte eller så haha.

x emma k.


 


Kommentarer
Postat av: adam

WE ARE SOOO HOT"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0