cherry cherry cherry cherry boom boom

Igår bestämmde jag mej för att jag inte kan sitta hemma längre, så jag tog bussen in till stan och träffade emma clara jossi och helga hemma hos clara och drack lite körsbärsvin. sen bar det av ner till bongo. där det var en jäkla massa folk och längsta kön ever.

jag dansade en massa och en massa saker hände och sen så försvinner min plåndbok och jag cyklar och blir omplåstrad av frälsningsarmen eller något haha.


snygga är vi och bilden är emmas.

idag har jag bara varit hemma och mått illa hela dagen, har ine rökt en enda cigg men nu måste  jag faktiskt ta en snart. jag har ju fram till nyår på mej innan jag ska sluta!

men jag har i allafall fått reda på vartmin plåndbok.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: jennifer,

åh, jag vill till bongo igen

2008-12-27 @ 02:53:43
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!

Jag såg precis dina glamour-bilder, de var jättefina! :D

2008-12-27 @ 14:55:39
URL: http://princesseva.blogg.se/
Postat av: adam

BILDeN ÄR MIN!!!! :( not fair

2008-12-28 @ 13:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0