det var som tusan.

Idag väckte mamma mej tidigt med orden 'nu får du gå upp vi ska till a6' det fick mej inte att flyga upp ur sängen precis för bara tanken på hur mycket folk det skulle vara på en så liten yta får mej att bli lite skakig men jag åkte med i allafall. väl där så gick jag med elin och amelia, hittade inte något spec. sen ringde nadine och hon kom dit med det var kul har inte sett henne på länge.

efter många timmar där så bestämmde vi oss för att gå på bio, twilight. vi kommer dit och det är slutsålt, lite jobbigt sådär, men då gick vi till hemmakväll och hyrde 3 filmer istället, hancock, vattenhästen och barnhemmet. nu har vi kollat på de två första, hancock är ju bra det visste jag sen tidigare men vattenhästen var sjukt dålig, det enda killen verkade göra var att springa runt och gråta och säga 'det var som tussan' sen somnade jag i 30 min och när jag vaknade igen hade jag inte missat något viktigt. väldigt konstig film. hoppas på att barnhemmet är en bra skräckfilm nu. behöver se något bra.

nu ska jag ta mej en kopp te och en cigg.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0