jag är en vampyr jag suger ocg spyr

nu har jag kommit hem precis. åkte in till ryhov för att hälsa på sara igår, närjag kommer dit så visar det sej att hon fått åka hem tidigare än beräknat så jag hade precis missat henne. då tog jag bussen till emma och vi blev bjudna på förfest hos clara, kom dit och jag var fast besluten om att inte dricka men sen fick jag en 2 liters vodka i handen så då tog jag några drinkar ändå. och sen dansade jag till spice girls. det var fint. sen åkte vi till bongo och där var det chill. sen hem till emma. som nade för sent och gick upp för tidigt. gick och köpte pepparkaksdeg och bakade lite. sen var vi mest döda hela dagen tills vi såg på REA och blev akus sugna på kebab, eller i mitt fall kyckling kebab. så vi åt det och sen åkte vi till minna som precis kommit hem från paris. var där i typ 30 min sen kom pappa och hämtade mej så åkte vi hem till sara. och nu är jag som sagt hemma haha.

nu ska jag spela sims för det är det jag gör bäst.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0