julstress

Kom precis hem till habo.
har som sagt sovit hos emma i natt och vi spelade sims och var chill, det var fint.

sen när vi vaknade gick jag på stan och köpte en julklapp till min syster och även Glamour. jag är nämligen med i detta nummer. gillar faktiskt bilderna :)
i numret stod det mycket som jag kände tilltalade mej. bland annat om 'pommes frites människan' alltså smal på utsidan men bara fett på insidan. ska bli intressant att läsa sen.

känner inte någon som helst julkänsla men insåg i natt att det bara är 8 dagar kvar. då blev jag genast stressad..

nu sitter jag här och dricker julte och äter crostinis med pesto och lemon curd, sjukt gott.

någon som vill rymma med mej?

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

im up for a runaway!? or was i a runway i was doin tomorrow :S cant remember, any howe lova ya ;D

2008-12-16 @ 21:56:10
URL: http://www.miloo.se/jkpgadam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0