Bimbobanga

Malin åkte precis.

igår var vi hundvakt åt desoto en stund, så sjukt söt och snäll.

Malin och Desoto på bussen in till stan

vi gick till adam för att lämna desoto för att sedan gå vidare mot centrum.
där köpte vi dyra drinkar (98kr) och kännde att vi inte alls passade in.

lite öl och lite vin senare gick vi mot catwalken. vi fick ganska bra platser förutom när dansarna dansade (eller hur man nu sägr haha) för de var så korta att vi bara såg 2 guppande huvuden tråtts att vi bara hade typ 2 pers framför oss till själva catwalken.


det var väldigt svårt att få bra bilder eftersom jag bara hade med min lilla kamera.

men alla var sjukt snygga och det var en kul visning.


Jag och Malin var snygga som bara vi kan.

sen så var det ju lite efterfest, och så sen hade vi problem med att komma hem så vi fick ringa mamma, hon kom och hämtade oss och det var ju gölligt.

sen idag har vi bara varit sjukt sega och gått en liten promenix.

när mamma kom hem så åkte hon och jag till farmor för att äta gröt och så. det var gott.

nu är jag hemma och ska spela lite sims.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: adam

aahs hit va skojj de va :D

2008-12-18 @ 21:52:41
URL: http://www.miloo.se/jkpgadam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0