heartbeats.

Nu har jag vaknat och städat i mitt rum och så. ha äntligen fått ordning där senj ga bestämmde mej för att möblera om haha.
mamma har åkt till teater de har sin sista förestllning idag så ni som inte sett den borde gå nu!
hon kommer inte hem fören imon för de ska fira att det är slut ikväll och imon ska de riva scenen och så.

så det är jag pappa och elin hemma, vi bestämmde oss för att gå på bio ikväll. jag och elin ska se high school musical 3. den ville inte pappa se så han ska se något annat haha. inte så konstigt kanske.

jag och mamma kommer fortfarande inte på vad det var för smart hon sa, vilket måste betyda att vi kanske inte är så smarta iallafall haha.

jag fick inga bilder från igår eftersom min kamera fortfarande är hos adam och han har nog åkt till skåne nu tror jag, fast jag vet inte, har inte hört av han på länge?
men jag får väl ringa och kolla sen.

kunde inte sova inatt igen, tråtts att jag var helt slut efter håkan, låg vaken och stirrade i väggen till 4 eftersom mitt hjärta slog sådär fort igen, vet inte vad det är med det, det har helt enkelt något att säga mej eller något.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad läskigt med ditt hjärta och så. Det kan ju bero på utmattning, se till och ät och chilla tillräckligt mycket!

2008-10-25 @ 20:38:15
URL: http://bulls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0