hektiskt.


håret på första visningen var tovight och bra eeh. haha

nu sitte rjag här i portugal. gick 2 visningar idag, fint var det förutom sista då jag tappade båda skorna, eller inte helt men hälen åkte av på båda så jag gick jätte konstigt hoppas det inte syntes för mycket!


jag kunde inte sova natten innan jag åkte igen, hjärtat gjotrde det där konstiga med att slå så himla fort så jag sov bara 1h sen sov jag såklart lite på planet med men sen var det direkt till visningen och kom precis till hotellet efter massa strul med packningen haha.
trött till 1000!

imon har jag 2 visningar och 1 fotografering, det blir nog fint börjar inte fören 1 :)

Hotellet är väl inte det bästa, det har tydligen 3 stjärnor men det syns inte någon stans

orkar inte ladda mer bilder nu det är så segt internet och jag ska sova men jag laddar lit emer sen.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är babe! galet vilken kort resa detta blev, men de e ju bra :D ses snart ju <3

2008-10-10 @ 10:40:13
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0