Hurricane.

Helgen är över och jag är inte barnvakt mer.
känns konstigt och jag kommer säkert vakna vid 8 imon haha.

vi ska kanske bli båtägare med, eller då har vi ju två båtar.
för Petter och Anna (pojkarnas föräldrar, därför jag var barnvakt) var i england och kollade på en katamaran och den var tydligen sjukt fin, så om den inte köps av någon annan så seglar jag hem en båt från england i vår. fiiiiint.

Nu sitter jag med mitt te och målar naglarna, det är vad jag gör varje kväll haha.
pappa försökte lära mej upp och ner på spinnacken idag, jag ansåg att den borde vara rosa men det var den inte, och sen trode jag att det skulle vara jätte komplicerat eftersom han tjatade länge om hur jag skulle hålla och sen slutade det med att man bara skulle trycka i den i säcken höh.

det sägs ju att det ska bli storm och grejor så jag fick mamma att gå upp på vinden och hämta min mössa, så nu är jag glad.

Idag satte jag även i extentions på min sis. långt och fint blidde det.

det där med stormen och så, har jag märkt, jag blåser ju iväg hah.
och det är så sjukt kallt, varje gång jag går ut så får jag okontrollerade skakningar och tappar allt jag håller i, det är fint.

Dagens hottie är att jag tror att jag fått en ny filur i min mage, för jag är hungrig hela tiden och äter konstant, helt serriöst jag har alltid något som jag tuggar på, och det är ju bra. för nu kan jag äta hela tiden men inget händer men min figur. fedt kowlt! hah

Dagens nottie är att min brutna tå aldrig blir bra. ont gör den!
kan man ta bort den kanske?

ont gör det i min tå.

Nu ska jag ta en cigg och sen ska jag dricka 10 mer koppar te och sen sova

x emma k.


Kommentarer
Postat av: emma

hahah vad sjukt söt du är

2008-10-05 @ 23:53:51
Postat av: Loise

grym blogg your running.

2008-10-06 @ 04:51:52
Postat av: Anton

är det min tröja :D ?

2008-10-07 @ 09:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0