Bongo fo sho

Herregud, gårdagen!
åkte in för att träffa Emma, Minna, Moa och Clara för en nykter kväll på bongo, har ju liksom klarat 1½månad nykter.

jag var lockig och kool

kom dit och emma och minna var fulla, jätte(!) fulla. så jag köpte 2 öl för smakens skull liksom. sen skulle jag och mattias ha shots ansåg vi, och mer shots och mer. och sen var alla jätte fulla utan jag så jag tog deras dricka och drack det med, sen kom jossi och bjöd på ölkanna och jag fick tag på en supergod drink!!

brydarna på toa.


sötbollar, det är en miljon pussbilder från denna kvällen, de får ni kolla på på min facebook höh orkar inte ladda så mycket här:)

Vi hade kul utan strul med.

sen drog vi till Waffis för claras pojkvänn blev utslängd där var det shot-bricka som gällde, claras pojkvänn blev utslängd även därifrån så vi vandrade mot tusen och en natt där det var mer shot-bricka. sen stängde det så vi gock och åt pommes. sen tog jag mattias emma och minna bussen till habo med hopp om en filmkväll. träffade grahn på bussen med. så vi posade lite som bara vi kan haha.

kom hem till mej och vi satte på fucking åmål och jag somnade direkt och minna och mattias med sen när filmen var slut väckte emma oss och sa att vi kanske borde gå och lägga oss, då var klockan 5. vaknade vid 8 och var pigg insåg att jag bara sovit 3h så jag somnade om igen, vod 10 kommer mattias och minna och väcker oss, men vi vill inte gå upp så han går hemma och minna står och kollar på oss tills vi ställer oss upp. då dricker vi chai och sen tar de bussen hem. jag är sjukt bakis eftersom jag inte festat på så länge + att jag har sån sjuk mensvärk haha.

men men gårdagen var sjukt fin och vi lyckades ta över 330 bilder och ta slut på mitt batteri i kameran, jag är mest stolt över att jag höll reda på den hela kvällen.

Tack för en fin kväll.

nu ska jag duscha och ta tag i dagen haha
väntar fortfarande på info om glomour fotograferingen, men det kommer väl,det är ju på tisdag haha.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Fin kväll :)

2008-10-19 @ 15:13:39
Postat av: jennifer,

åh, jag gillar bongo

2008-10-19 @ 16:41:18
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0