Portugal report.

Så nu har jag vaknat och orkar skriva lite serriöst.

vi gick upp vid halv 9 idag och åt frukost, vi var så trötta att ingen av oss kunde öppna ögonen. men frukosten var god. åt typ för 5 pers tror jag haha.


här är vårat fina hotellrum haha, jag sa ju att hotellet inte var det bästa, men vi har en sjukt fin och stor ballkong :)


Glada tjejer med morgonciggen haha, Anaeva och Ruta heter de btw. 


innan sista visningen igår var lianna glad.

Anaeva tyckte att det var skönt att det snart var slut för dagen

Bara är här :) fint att träffa henne igen. men det är massa fina tjejer här som jag lärt känna.
och för en gångs skull vågar jag faktiskt bli vänn med de andra. det är kul.
mina rumskompisar är 2 trevliga tjerer som jag kommer bra överrens med.
våran bokare harr dock fått för sej att jag är 15 så han gör allt åt mej och det har jag inga problem med så jag säger inte till han att jag är 18 haha.

Stazja skrev precis till mej på skype och hon hade frågat sin mamma om våran plan att flytta ihop i ny och hon får det :D och jag med så nu ska vi väl kolla lägenheter nästa gång vi åker dit :D
och mina kära vänner detta betyder ine att jag lämnar er detta betyder  bara att ni när ni vill kan komma och bo gratis hos mej i nyc :D


utsikten från våran ballkong. det är som at vara på semester faktiskt,
man ska vara på plats backstage runt 1-2 och sen slutar vi sent men det gör ju inget
det är ungefär 20+ här och sol och palmer det är fint. stranden är ju precis utanför dörren med.

som sagt trodde det skulle bli en tråkig resa men den blev väldigt bra istället, är så länge :D

nu ska jag väl göra iordning mej.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

waaa? ska du flytta till ny.!!! sjukt utan att du sagt något. emma så har jag känt det på mig... jag sa så till adam. Om emma flyttar till ny kan vi komma o hälsa på henne!galet. men du kommer väl hem innan:Ogah

2008-10-10 @ 14:49:43
URL: http://szofie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad bra att du har det fint i portugal!

Fett nice att skaffa lgh i nyc med, värsta fusk! Vare sig du vill eller inte ska jag ju lätt hälsa på!

2008-10-10 @ 19:29:44
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0