page one chapter one first motherfuckin one

Min första dag utan mobil sittandes i habo.
det känns bra. bara jag och min sis.
men vi kom på att vi nog måste ta oss in till stan en sekund i allafall.
 måste hämta min moppe och lämna tillbaka hyrfilmer. jobbigt.

nu tittar vi på f1, för det är direkt sändning från singapore, och det var ju det enda de pratade om när jag var där så nu måste jag ju kolla på det haha.

jag vill åka någonstans, eller jag måste. pratade med stazja igår igen och jag saknar henne så jag dör, kan verkligen prata om allt med henne. Vill till Paris, men ändå inte vill helst till new york igen.
jag har även en plan på att åka och bo hos eva i köpenhamn ett tag, hon frågade om jag ville det och det är väl klart.

det blir nog så att jag och elin åker ín till stan nu då. jobbigt jag bryter redan vad jag lovat mej själv haha.

x emma k.



Bara för att emsz har snyggaste spegelbilden i mina shades.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0