Litle miss Whatever

Igår bjöd johan på restaurang. vi gick till fifteen, Jamie Olivers restaurang, sjukt gott men herregud vad mätt jag blev, vi åt fem rätters och allt var så gott så jag rullade hem haha.

Idag gjorde jag en visning för Sihna-stanic. jätte fint.

sen kom jag hem och johan kom hit och allt blev fel så jag fick ringa eva så hon kom hit och ordsgrant slängde ut han. det var jobbigt men det rätta att göra.

nu så packar jag för imon gör jag en till visning sen åker jag hem. yay. sen så stannar jag nog hemma ett tag och sen till nyc igen. det måste jag. jag och eva gick och åt italienskt, godaste pizzan ever. sen glass på donken.

har blibit sjuk som jag alltid blir när jag är i london, har aldrig varit här utan att bli sjuk, min hals tar död på mej och så hostar jag.
hoppas jag hinner träffa Britney igen innan jag åker. annars blir jag ledsen. ringde idris innan med och han typ bad att jag skulle åka tillbaka till singapore. så söt.

nu måste jag fortsätta packa - nästa gång jag skriver är jag i sverige.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0