pink drink

Idag gjorde jag en visning för min älskade ashley isham. jag gjorde hans campagne så jag var på bild lite här och där. sen träffade jag eva johan britney och daniela. det var fint. vi gick och åt och tog en drink och sen åkte jag hem. har inget i morgon, så jag har tid arr shoppa! fick veta att jag får välja mellan ny eller paris, ni kan ju gissa vad jag vill.

britney och jag var helt galna idag, helt sjukt. airfreshner är grejen och rosa drinkar av snyggbartändern.

nu ska jag sova, inte vända på dygnet liksom, måste göra img glada.

inget mer spännande hände idag. eller jo, träffade osman josefsada sötbollen. gillar hans kläder.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: A.S

sa ju att de kommer ändras, vart ska du då?

2008-09-17 @ 13:07:57
Postat av: maria

du är med på lisaplace.devote.blogg.se

2008-09-17 @ 14:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0