wierd weekday.

Har fått lite frågor, när jag blekte tänderna igår så gjorde jag det hemma med en produkt vi fick av img, heter rembrandts eller något sådant. funkar fint förutom att mitt tandkött gör lite ont nu.

sen även om skolan, och nej jag går inte kvar jag har hoppat av, jag jobbar fulltif nu eftersom det går bra för mej och jag reser för mycket för att hålla uppe studierna.

vilket land i världen jag gillar mest, det är en svår fråga, beror på vilket humör jag är på. men New York är ju såklart min stora favorit, sen kommer singapore. men London har varit min favorit stad väldigt länge även att jag inte alls tyckte om det första gången jag var där.
Jag säger aldrig att Paris är en av mina favoriter men när jag är där vill jag aldrig åka, det är så vackert liksom.
ställen jag appsålut inte gillar är Milano Sydney och LA. har väl inte gett det en större chans men som sagt inga favoriter.
just det ja, Nya Zeeland är underbart med. Åker lätt dit igen men tar nog med mej familjen då, de skulle älska det.

Idag var en konstig dag.
började med att jag försov mej, skulle vara hos doktorn 10.40, 10.45 vaknar jag och ligger med min mobil i handen, har alltså stängt av larmet i sömnen. tar mej upp och lyckas vara hos doktorn 20 min senare tack vare att jag sprang in i pappa utanför dörren. De skärde bort den äckliga gula saken på min tå, skönt.
sen hem och åt frukost sen kom en bakfull mattias hot så vi tog en promenad genom hästhagarna. det var fint.
sen hem igen och fixade in ny musik på min ipod sen åkte jag in till stan och tog en fika med Emsz, träffade även Bälls det var fint. Sen åkte vi hem till mej och det ösregnade så vi blev dyngsura och iskalla så vi tog på oss mysbyxor och varsitt täcke och kollade på The Notebook. UNDERBAR film. sen åkte hemma hem för typ 20 min sen och nu sitter jag här med min familj. eller ine hela mamma är och spelar teater de har premiär imon.

Vissa människor har visst dåligt minne och så. eller dåligt samvete jag vet inte vad som låter bäst, faktiskt.

Har desutom inte fått ordning på mitt rum än. jobbigt är det. så mycket grejer. men jag har iallfall bäddat sängen haha.


Imon ska jag in till stan och sika igen. det blir fint.
Claras är mitt hem.

Nej nu ska jag kolla klart på Desperata hemmafruar.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

im back in the blogg'n thing ;)

2008-10-01 @ 11:03:17
URL: http://adamschonbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0