u ruined my life.

Igår satt jag vid fb och ser plötsligt att franco är i london, ringer genast honom och vi stämmer träff i soho för en öl.
väldigt trevligt, sen ringer jag till freddie så vi tar oss till clubben han är på för att träffa honom och anthony lite. fick även vip kort för det stället av någon konstig anledning men det var väl bra i guess :)

sen kom francos ex sumarlidi dit och han och franco drog vidare men jag åkte hem för jag skulle upp tidigt i morse för att träffa harpers bazaar. när jag kom till min ataion så fanns det en kvällsöppen affär så jag köpte croissants GOTT!

igår satt jag och pratade lite med freddie om när vi var i paris och träffade pete doherty och då visade det sej att det var freddie som hade bjudit dit honom och att de känner varandra personligen. och att jag hade dansat med pete på ett bord utan att fatta att det var han, herregud. jag får skylla på att det var mörkt alltså.
men det jag skulle komma fram till var att freddie skulle fråga pete om han ville hänga med oss nu i veckan. det vore ju helt sjukt kul.
och roligaste historien då!
freddie är anledningen till att det tog slut mellan pete och kate. jag kommer faktiskt inte ihåg exakt hur men det var något med att han hade bjudit pete på middag tillsammans med massa modeller och kate hade blivit svartsjuk och gjort slut, så varje gång pete och freddie träffas så säger pete 'u ruined my life!!' haha ganska kul.

nu ska jag nog kolla på en film, jag är ledig fram till 4 nämligen innan min nästa casting.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: nadine

hälsa pete om du träffar honom. säg att jag vill ha tillbaka min tröja som han låna en gång. höhö. jag är dså dryg och så saknar jag dig sötet :*

2009-04-28 @ 13:39:30
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0