i miss paris.

okej nu ska jag försöka komma igång med bloggen igen.
kom hem till sverige igår.
paris avslutades med en stor fest på VIP där jag blev allmänt loco och åkte soppbil!
väldigt fint och jag hade svårt att säga hejdå till folk spec linda och så..
jag åkte direkt från vip till flygplatsen och sov inte alls och när jag kom hem så var jag bakis och trött och då kom hela söta släkten hit och ville fira mej och det var ju kul och sen var jag ine alls trött längre och kom inte i säng fören vid 2  haha.

idag träffade jag adam emma alexandra nadine och millan. otroligt fint, har saknat dem så himla mycket!
vi tog en fika på malmborgs och sen hamnkanalen en stund, efter det letade jag shades men jönköping är ju inte bästa shoppingen haha.

lite bilder från paris kanske.



sötboll wayne.

det var otroligt kul i paris och jag saknar det redan.
men jag är ganska klar där och kan gå vidare. london nästa
där kommer jag träffa wayne med, och han kom inte till paris för vi
ansåg att det inte behövdes eftersom jag ska till london..

kaisa var precis här och det är så kul att umgås med henne. fiin tjej.
imon åker jag till borås med emma och minna, vi ska hälsa på sara och gå ut lite och så imoon
så ni som läser min blogg från borås, gå ut imon och visa vad ni går för hahaha

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

tack för en bra kväll <3

och du ska bara veta vad skönt det är att ha dig hemma, haha.

2009-04-07 @ 08:20:16
Postat av: Anonym

Åh söta ni är!! Är ni tillsammans?

2009-04-07 @ 12:00:29
Postat av: Mirry

I love Borås!



Ska man förresten välja ett traditionellt påskägg eller ska man kanske ta ett lite trendigare?! Jag har beslutsångest, hjälp mig ;)

2009-04-09 @ 21:20:47
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0